SERIOUS!

Hej alla!
Det här är slutet på min andra dag i sthlm och även
min första shopping dag. Jag lovade de gula cheap monday,
men det blev det gröna.. Seriously liiiite hetare faktiskt.. Tajta nanting dock,
men de går väl ut sig får man hoppas.

Sitter just nu och käkar på min inhandlade saltlakritspolkagris och funderar om
man kan ha roligare än vad jag hade i helgen..
Hör på upplägget:

Fredag:
             ¤ Förfest hos sofie,
             ¤  Tripp till roaster för att möta Roger, Ante och Ecka,. väl framme får man höra ett och annat :D
             ¤  Hälsa på hos roger,
             ¤ In på toxic..
             ¤  Kolla in Dregen,. Yeah
             ¤ Styr bort en knäpp brud från sedan tacksam kille :D
             ¤  Efterfest med bad..sen film
             ¤  Hemgång 09.30
             ¤  (liiiiide bra start på helgen!)

Lördag:
             ¤  Vaknar efter att man sovit ca: 1,5 timme 
             ¤  Sola på havs,. eller kanske sovande mer.. i bakishetens tecken (inte lika kul)
             ¤  Taggar upp igen på after beach, i öltältet,.
             ¤  Middag och förfest i med familjen +farmor och sofie i husvagn,
             ¤  Blir joinade av Rogga, ante och mattias. ( Bilder på norrlandspartyhattar på ingång)
             ¤  Utgång till fogerty.
             ¤  Röjjig konsert,
             ¤  Röjjigt i öltältet,
             ¤  Dansar på borden, med en läcker hatt
             ¤  Byter destination till 1906,
             ¤  Dansar till stängning, (lite sur över hatten:P)
             ¤  Hemgång 05.00 (lite tidigare, kanske lite sundare)

Kan det bli roligare än sådär ? ;)

Ne, nu är det dags att säga ,. Adjöken aaadjö!

"my heart was blinded by you" 
                            James blunt


Ha en bra sommar, och röjj!

/Em

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback