Dagen till ära!

Min gårdag började i lä men blev en form av succe i slutändan.
Jag jobbade först mellan 10 och 16.. min sjätte dag den här veckan (dock så jobbade jag
10-18 de andra dagarna). DEt var den tråkiga delen.

Sedan gick jag och moder och käkade mat på Golden Dragon.
Mumma!

Sen bar det iväg hemåt för fixning av kläder, hår och make.
Mötte upp tede och jullan at Tede's place.
Lite snack.,. sen kom linn och hämtade oss..
Då bar det av mot RENÖN!.

Väl framme kände vi inte en själ..
Men vi enades om att ändå nyttja badtunnan som stod placerad på
tomten.. And soooo on..

Kvällen slutade ändå mycket bra.
Johan 1 och Johan 2 bjöd på
många fina line's för "boardshorts"
 skull.
Han var inte coool!
Men det var iallafall en riktigt bra kväll
där jag mötte många nya bekantskaper.
SUCCE!

"Har du tagit ut din navelpiercing.. men du är het ändå" :D

/Emelie utan navelpiercing








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback