Don't be a STUPID fuck!

Min födelsedag har varit grym.. Riktigt roligt och givande.
Smörgåstårtorna var mumma faktiskt.. och pengarna till min kassa var inte heller
dåliga :)

JAg blev lite kidnappad idag av delar av min kära klass..
Det vill säga Peter, Jonathan, mirjam och Jonas.
Det körde bara runt norra ringen rondellen.. men jag trodde vi var nära sibirien,..
Så borta var jag,. när ögonbindeln togs bort var jag hemma vid min bro igen och fick svara på riktigt roliga frågor om mig och mitt liv som pengalysten blondin som ibland sover i tält helt ensam :)
Presenterna var ju också helt oslagbara ! jag menar,. hip hop girls klocka., vem vill inte ha en sådan ?

Imorgon blir det visst att gå ut :) på havsbadet.. Tror man att
det kan finnas något kött att bita i där kanske, man kan ju alltid hoppas ;)

 Jens grattade först nämligen 3 minuter över tolv , här inväntar han tolvslaget : )


 Jonas var inte sen han heller !

Sist den kvällen grattade faktiskt Anton. Riktigt oväntat,. jag som inte pratat med honom på
månader. Riktigt roligt,. ska nog hälsa på i hans nya lägenhet tror jag,. och se om det är nååå fint :D

                                                                               

ne, men ha en trevlig midsommar allihopa!
Ni lär ju få se några roliga bilder. :)

/emelie

Kommentarer
Postat av: Jim

ohoy, livlig födelse dag! :) Gratulerar till 18 fyllda!!=)


i efterskott.. :b

2006-06-26 @ 20:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback