Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!
Snacka om att folk kan förändras. För ett år sedan avskydde jag bara ordet "blogg"
och nu har jag gått och blivit en bloggare själv. Jag har insett hur skönt det kan vara
att skriva av sig, inte direkt avslöjande.. men ändå så att man kan berätta något man inte kan
berätta för någon annan fast ändå inte berätta det. Ja, ni kanske förstår eller inte.

Jag ska börja med att skriva att idag har min tjockis rest hem för sommaren och det kändes lite
tungt må jag säga. Om en månad ska jag till gbg för att besöka honom i två veckor.. men visst låter det som alldeeeles föör lääänge dit ?
Ja, huvvaligen.

Men nu när jag har så mycket tid för annat så ska jag ta tag i det sista av skolarbetet och
skriva min recension. MVG fo shoo, med den tiden jag har över.

Imorgon blir det jobb,
Röda lyktan, kom och ta en fika vettja!

Much love, Emelie


Kommentarer
Postat av: Jonas

Emelie, det är inte lätt att förändras som du gör;D

2006-06-06 @ 19:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback