Sommaren är kort!

.. du hinner längta bort.
Men tyvärr så kommer verkligheten ifatt
och tar tag i dig sen igen.
Och då kommer du undra vad som verkligen hände ?`

Jag hade en sjukligt rolig kväll igår,
Fick upp rektortanterna.. så de rockade loss ordentligt
Proud Mary var låten, Emelie var sångerskan och succen var given.

83293-4

Med mig var också min härliga klass!

   

Och med denna härliga klass följer på fredagen en ruskarns rolig midsommarfödelsedagsfest.
Herregud vad vi kommer ha roligt.. just på grund av att min klass är.. Helt enkelt bäst!
Jag fyller nämligen år då.. 18 små år, Gratta mig då! :)

Nu ska jag sticka och fika med maddolooojd och supertönten jens.
Ha det bra alla där ute

/Emelejd, den grymma! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback