Trogen tjur sökes!

Oj, nu var det ett tag sedan sist. så jag tänkte skriva en snabb en.

Midsommar var nog en av det roligaste dagarna i mitt liv.
Det är så skönt att veta att man har vänner som tycker om en så mycket,.
jag blev nästan tårögd när ni sjöng för mig ;)

Nu är det sista dagarna jobb innan semester och jag börjar den sååå bra..
för jag ska nämligen åka till skellefteå och röjja loss total,. inga hämningar :D
Riktigt bra sommar det här är,. kan det bli bättre ?

shit,. vad regrets,. inte från min sida dock :D

någon som vill köpa en flygbiljett till göteborg ? kontakta MOI ;)

Tjingeling,.

"karlarna bor i Norrland" , HAHA!

tjing/Emelie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trogen tjur, hahhahaa klockrent ordval ;b

2006-06-26 @ 20:46:44
Postat av: \jim

\jim

2006-06-26 @ 20:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback