En vecka till halloweenfest!

Halloweenfester har alltid varit kul hittills, men i år
är hjärtat på fel plats,.- eller fel plats under helt fel tid,. dag,. fest,.
GAAASH,. det blir nog helt enkelt en rätt jobbig dag,. eller kanske inte,.
man ska ju göra varje upplevelse till en ny upplevelse,. men jag kan inte låta bli
att tänka,. NEJ, DET SKA BLI EN HÄRLIG DAG!!! så det så,..

Funderar på att karva mig en pumpa i år också,.
den var så fiin den jag gjorde förra året,.
Fast hela pyntdelen i adams hus var rätt fin tyckte jag,. :)
kanske beror det på att det var jaaag som pyntade,.


SCAAAAAARYYYY!

Have a good night folks,

Dagens citat :
Hon är som en kronärtskocka, du
måste anstränga dig lite innan
du når hennes hjärta.

83293-23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback