En polack i en väska!

Ja, huvvaligen,. brott och åter brott i den förort som jag nu kallar mitt hem,
Botkyrka Salem, hur ghetto låter inte det=) det gäller att akta sig på kvällarna..

Jag börjar bli frisk iallafall och det känns bra,.
imorgon kommer mamma och pappa och fefflo också,.
så jag får flytta in i min lilla lägga någon gång.. vill NUNUNU!

Det blir lite internetaktivitet nu eftersom att jag inte har något hem och defenitivt
internetuppkoppling än så länge,. men det kanske är bra att komma ifrån,.
men om några veckor så lär jag vara på G igen! (är trött ¨på att lyssna på gammal musik i
min mp3)

Skolan är rolig och jag har träffat många trevliga människor,.
vissa mindre trevliga dock,. eller.. jag har som fått dåliga vibbar från vissa.-
men vem vet,. kanske bara är fördomar,. jag kommer trots allt från en stad som heter fördom i mellannamn,.
Piteå "fördom" älvdal!


Kärlek,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback