Feberyra och pendeltåg!


Ja, nu var man alltså här då!
Allt har hittills gått prima och jag trivs väldigt bra..
Skolan verkar det också vara hög standard på, även fast
klassen verkar lite efter i balett, skuuumt!

Däremot så har jag gått och blitt sjuukarns, inte skoj,..
så många nätter med feberyra har det blivit..
men kakor och trocadero gör susen, börjar bli frisk faktiskt,=)

Igår var jag även och kikade på lägenheten min,.
überliten., men väldigt mysig,.. jag är nöjd !
Eller egentligen var jag ju och kollade på
min blivande grannes lägenhet, självaste "pizza-kaj"...en göööteborgare!
Men våra lägenheter är exakt likadana , så det gör ju detsamma,,...

Vi har även startat ett kollektiv vid namn "dirty glenns paltar"
Våran sång går såhär: "Alla heter glenn i Göteeeborrrg, och alla äter palt i piteåååå"
kollektivet säger att jag måste börja kolla på sport nu, men jag vägrar,.
eller handboll är väl ett måste,.men ingen sport på tv.
Tacka vettja "so you think you can dance"

"So i put my arms around you, around you
and I know that i'll be leaving soon"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback