Ursäkta!

att jag tvingade på er min nuna!
men jag tycker den är så rolig den där bilden,

ser ut som om jag krafsar efter något,

soffan har hängt med mig ikväll, det blev ingen hårfärgning, gör det imorgon.
Vi åt iallafall jordgubbar, brieost och godis,. mumma!

tänk vad huvva mycket jag har skrivit idag, man kan nästan tro att jag inte har någonting att göra,,
det har jag inte heller,.

däremot såg jag, so you think you can dance ikväll, jag vill också bli sådär bra,. Eller jag säger såhär,.
jag har tänkt bli sådär bra!! dammmit!!!!

Tede och nico har fyllt år också,. grattis i efterskott måste man ju säga nu!
men jag har ju grattat er tidigare,.-.



wish upon a star...

http://www.youtube.com/watch?v=7uiIjC43rl8&mode=related&search=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback