Hej, jag heter Emelie och jag skriver aldrig i min blogg!

Nej, jag vet.. det är sant! jag är absolut sämst på
att komma ihåg att skriva i min blogg..
Även fast det händer mycket lyckas det aldrig fastna på
bloggsidan..

Men idag, så blir det ett inlägg för en gångs skull.

Skolan har börjat om igen, och paniken börjar spridas i kroppen,
Snart ska jag på audition som kan vara fortsättningen på min danskarriär,.
men, tänk om jag inte kommer in någonstans? Vad ska jag göra då?
Det är sådana tankar som passerar min hjärna då och då..

Sen är jag som i en gråperiod, ingenting är perfekt,. men inte dåligt heller,.
Det är ljummet helt enkelt. Och jag gillar inte ljummet.
Men man kanske måste vänta till det blir kallt innan man "köper en ny kaffe"!



Tänkte avsluta med ett citat:
"Ett pirr är ändå ett pirr"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback