I blåsväder..



"My new favorite thing to do
Is wasting my time on a bum like you"

TYPISKT.. att det ska blåsa så när jag är ledig.-..typiskt..
min tur alltså,. har alltid varit runt 3 på en skala mellan 1-10 när det gäller väder..
Jag får väl baka en kaka eller nåt då,. och invänta helgen,.
och tusan vilken helg det kommer att bli,. hårt med jobb och fest varenda dag,.
huvvaligen som morfaar skulle sagt :)

Jag väntar lite med dagens idag,. har inte hört något roligt ännu,.
eller kanske "Jag vet inte om jag ska festa Pdol" skääärpning tuppy!!

I veckan får jag veta om jag får lägenheten,. spännande värre,.
Jag är bara lite rädd att jag hamnar i de hemska kvarteren och måste springa
från pendeln varje kväll för att inte bli styckmördad eller dylikt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback