"However much you want me, I swear i'll make you want me more "

Vafan! enda anledningen till varför jag skriver nu, är för att jag har så djuriskt tråkigt..
Jag har inga vänner, eller rättare sagt inga vänner som är lediga,.
En skogsplanterar, en sköter om gamlingar, en tvättar fönster och en jobbar på Telia.
Vad tusan hade ni tänkt att jag ska göra nudå?

Sen måste jag väl också berätta att jag kommit in på en skola i Stockholm, Kulturama,.
och dessutom får jag börja direkt i tvåan. Ska man ta stepp som utökat eller ?;D

Studenten har ju också varit,. faaan, vad mycket som har hänt på så lite tid. Galet roligt det har varit.,
Varenda dag på studentveckan,. Det enda minuset har väl varit bakisheten ,. och även Jonas "grumpyness" över antalet friare på endast en kväll, men vafan du har ju ändå friare. För övrigt är detta mitt hyllnigstal till dig , TACK!

Haha, blev även överfallen på student-onsdagen. Snacka om sne-fylla i ditt liv!
GAAALET.

Trogen tjur sökes ännu.
Skicka in en kort presentation av dig själv.
Så kanske jag hör av mig ;D

Haha,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback