"I want to make a good connection when I plug into you."


"So come on and leave the lights on if that?s your thing,
It?s better for the cameras if you know what I mean.
So come on and leave the lights on if you want to see it all,
'Cause everything else in the room is gonna be off. "

Måste bara tipsa om denna låt "Leave the lights on" - Rockstar supernova. Klock!

Weah, madde är ledig så nu har jag någon att plåga iallafall, känns skönt.
Tog även kort med PT idag så man får väl hoppas på någon halvlejd bild på fredag,. fast
och andra sidan,. så spela roll, för på fredag fyller jag år,. och då är allt fine... typ.

Jag undrar varför gör saker som man vet är smärtsamt. För har man ont i ögat,. så ska man vara där och fingra,
har man ett sår ska man vara där och klösa, borde man undvika vissa situation så nog fan är man där ändå.
Är det för att vi gillar smärta undermedvetet ? Testar vi bara hur uthållig kroppen är ? Eller är det bara så att vi är så dumma att vi inte tänker på att,  om man pillar på smärtan och irriterar den , så blir allt bara värre.

Jag vill ha sol.. Jag och min vitbleka hud känner att vi gärna vill ändra färg från blåvit, till lätt rödbrun.
Solen verkar inte förstå med tanke på vädret,. och jag vill inte gärna bråka,. men snällllA!!!!

Förresten så gillar jag kaviar och råkade pressa ut en hel del på vårat köksgolv när jag skulle göra en macka,.
kände riktigt humorn i de hela,. hade bara saknats att jag klev på den och allt sprutade i ögat eller nåt,. hade varit något att pilla på: D

Äh, fan ,. sov gott allihop!
Men lyssna på låten,. iiiis gooood, goouuuuwd.!

Kärlek,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback