Tänk att de alltid kommer tillbaka..

Söndag idag,.
ändå skönt efter en slitig helg.
först födelsedagsfest på midsommarafton som
var greaat,. thanks alla som var här och bidrog till en riktigt bra fest..
Sedan igår 1906 uteserveringen, kul,..  men samtidigt för mycket folk,. alllldeles för mycket folk :P

Jag känner ändå att bloggemelie är tillbaka,. jag skriver ju då och då
nu ändå,. haha, bara för jag skriver det här kommer jag nog säkert inte skriva på ett
halvår :D

Jag vet inte riktigt om jag har förstått,. men är det verkligen så svårt att lyssna på någon
när denne pratar,. det är som om egot äger talcentrat också,. om jag säger,. "men lyssna på mig nu, innan du säger något dumt" då har redan den andre personen redan stängt igen öronen och gissat vad jag ska säga.,
Bara stå och lyssna någon gång för .-*¨)=¤%#¤-  !

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback