Good things come for boys who wait!


Vad säger helgen då?
Jo, det började med ett firande av en 19-årig Rebbi,
vi var på förfest hos Macke och hade riktigt skoj,
sen så stack jag, jullan och siri ut på toxic,. iiiiiinte dåligt det heller,
speciellt inte med tanke på sällskapet ;P

Sedan igår jobbade jag på dagen,
Väldans trött var jag, men det gick bra : )
Direkt efter jobber bar det av till boden, och western farm,..
Till en början var jag riktigt nervös för att jag inte längre bara skulle
dansa, utan även sjuuunga!! Men när de hade ställt in ljudet klart,. så kändes allt
lugnt,. och jag fick till och med beröm efteråt..
Kändes riktigt skönt,.
När vi kom hem så slocknade jag direkt på soffan,.
Soffan har varit min säng en natt eftersom att vi målat om i mitt rum,. FIINT!

Idag har jag repat från 13 till 17.. Tråkigt faktiskt,..
men det kommer bli roligt när premiären är,.
21 MAJ,

Nu går jag mest och nojjar som någon annan tjej..
Men sånt löser sig alltid,. noj noj!
haha!

/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback