Betygsättning.- hurra!

Idag klockan 9.00 sattes våra betyg och de går härmed inte att ändra.,
Hur skönt är inte det ?
För att fira blir det bio och sen en runda på kalles!! YEAH,, festen kan börja;)

För övrigt har jag inte kommit in på någon skola ännu, men det är ju sex stycken kvar,.
så jag får nog hoppas på en eller annan. Annars bär det av till
USA !!!

Jag har alltid trott på det goda i folk, men häromdagen började jag riktigt
fundera på hur blåst jag är.. såna som jag aldrig trott som stabbar en i ryggen.. sån som ska
kalla sig vänner! Det känns skönt att veta vilka man kommer umgås med i framtiden iallafall!

Grattis förresten till Siri som kom in i GÖÖÖTeboorg,. You go giirl ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback