Har ni läst boken?


"Dumpa honom, han vill inte ha dig"

Kanske den smartaste boken någonsin. Jag använder den boken som min egen personliga bibel. När jag läser
varje kapitel inser jag att jag har träffat någon som stämmer in på nästan varje. "Han vill inte ha dig om han inte ringer", "Han vill inte ha dig om han bara vill träffa dig när han är full". Grabbar ? Någon som känner igen sig ?

Det enda sorgliga med det hela (att jag inte bryr mig om att undra om han ska ringa eller inte, om han vill vara med mig), fast det som ändå är det bästa med boken,. är att jag inte slösar tid på killar som faktiskt inte är ett dugg intresserad av mig. Och förstå mig rätt, jag menar inte att dessa killar inte är bra killar.. Det är bara inte rätt.. De vill inte ha mig, och jag förtjänar någon som verkligen vill ha mig.

Någon som ringer när han ska, någon som vill träffa mig även i nyktert sällskap, någon inte slänger ut sig fula kommentarer. Vi alla förtjänar någon som verkligen vill ha oss.

Läs boken, den kommer göra er gott.
(även fast att det är lite sorgligt att komma till insikt)

Sov gott allihop, det finns någon därute!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sätter du inte allt för mycket ansvar på honom? Kanske borde du kanske ta första steget, tänk om han tänker likadant?

2008-08-19 @ 00:14:35
Postat av: Anonym

Kära anonym! Läs boken, du kommer förstå då. Läs den,. läs den =)



Kärlek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback