Sköna livet i GBG!

Idag har varit lite av en slöardag, ungefär som nästan alla dagar som jag varit här i göteborg.
Sov till två, sen åkte jag in till systemet och handlade lite godsaker, (aquatini strawberry, det bästa av godsaker, mumma!), sedan åkte jag hem och såg en sjuk film, "the rules of attraction"..Se inte den..

Sedan var det bråttom och jag slarvfixade mig lite och åkte sedan till Götaplatsen och kikade på treorna från skolan
jag ska börja som var med i musikalen West side story,. treorna var mkt bra, men storyn var lite oklar för mig.

Till sist åkte jag och siri till jonas i hennes klass,.där festen var i full gång, dock så var jag nykter och bidrog bara med mitt glada humör. Där träffade jag också Erwin,. det var trevligt, länge sedan man såg honom, men snart ska vi ju gå i samma klass i tre år, så vi kommer se varandra nästan varje dag. Träffade också lite nya ansikten, alla var riktigt trevliga och snälla, vissa till och med söta ;D hehe,

Sov gott hörni, love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback