Söndag, dan före dan!

Idag är sista dagen som ledig, innan jag börjar på balettakademieen,. dagen går långsamt.
Jag längtar till imorgon, då är det verkligen sant att jag ska gå där. Det är sånt jag drömt om sedan jag var 14 typ.
Så galet!

Igår var jag iväg på studentkorridorsfest,. inte i mitt hus dock,. utan där siri bodde innan hon fick egen lägenhet.
Mkt trevligt. Sedan gick vi ut på krogen en sväng,. och en galen liten rockerman följde efter mig vart jag än gick, mycket skumt! jag var nästan lite rädd där ett tag till jag insåg att jag kunde slå ner honom med mitt lillfinger om han försökte något.

Sedan så hade jag turen att komma mig hem med
sista spårvagnen. Puh, gå hem 8 km är ingen hit skulle jag säga!

Låt denna dag vara slut snart så att det blir imorgon!
Wohio!

Nu ska jag se en till film,. (jag har ju bara sett typ 20 st sen jag kom hit ;P)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback