Pick me, choose me, love me!


Har sannerligen varit väldigt underligt idag,

Skulle ju på min jobbintroduktion och allting började helt normalt,. .. efter 40 min så får
vi paus,.. sitter och pratar med de andra lite, sen kommer konsulten som ska "lära oss" in och säger
nåt i stil med "Det har blivit ett missförstånd mellan oss och företaget ni är uthyrda från, vi sitter i samtal med dem nu..men denna utbildning kommer inte fortsätta, ni kan gå hem".

Helt otroligt,. karln där var ju helt weird,.
Han sa innan denna incident även : Det finns ingen tur och otur när man säljer, säljer man inte betyder det
att man är dåligt." Klarrt det finns otur,. folk kan ju säga så fort man öppnar munnen "nej, vi ska inte ha något" och bara lägga på luren. Är inte det otur?

Tjejen som anställde mig ska iallafall ringa mig imorgon och säga vad som händer här näst.
PUH, tur att jag inte hunnit skriva på kontraktet ännu..

Imorgon är det alla hjärtans dag och det roliga med alla hjärtans dag är att när man har någon 
så är det ingen stor grej, man tänker knappt på det. Men när man inte har någon är det ALLT man tänker på
under denna dag,. är den dagen endast påhittad för att singlar ska må dåligt över att vara just singlar ?
Jag tycker att alla hjärtans dag bör slopas helt enkelt, visa istället varje dag för dem ni älskar att de är speciella och viktiga i ditt liv.

Sov så gott allihopa,

Kärlek!

P.s Var du kär i henne fortfarande när du träffade mig? d.s
(Det är precis sånt här man tänker på under alla hjärtans dag)





Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaaaa det var han förstår du väll!!

2008-02-16 @ 22:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback