Sådär som du såg på mig!


Har varit en relativt lugn helg,. lite tipsy i fredags dock. Kosken äppelsmak fixade det hela :D
Blev galet men vad ska man säga,... ingenting,.
absolut ingenting.

På lördagen var jag, julle och simme och kikade på carro i deras musikal,. riktigt bra faktisk,. hon var absoluuut bäst. Sedan blev det bakismys med melodifestivalen. skrällen att carola inte gick vidare är ju skandalööös,. men vi får hoppas på andra chansen,. de bidragen som gick direkt till final förtjänade ju de dock.

Och idag söndag blev det handboll som vanligt,. tumba vann såklart,. och simme spelade under andra halvan..
han spelade riktigt bra,. you gooo simmee!!!

Snart bär det hemåt till piijt ett tag,. ska bli ompysslad av mami och papi,. busa lite med fefflan om hon har tid med
mig tonåring som hon är., Vill inte hänga med tråkiga storsyrran ;D sen ska jag även hämta min lilla kisse Stella.. hoppas hon ska trivas här i tumba och att hon blir tjock och mysig.. och med tanke på spacet här så lär hon ju knappast springa runt i stora mängder,.. en liten myskatt =)

Imorgon ska jag på en ny arbetsintervju för bauhaus i botkyrka,. blir spännande faktiskt,. är lite nervös dock,.
men det ska nog gå vägen och om inte,.. så finns det ju andra jobb här i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback