Militär.


Imorgon är det dags för uppropet. Imorgon ska jag träffa alla mina klasskamrater som också ska vara mina klasskamrater i tre år framåt, hoppas jag iallafall, om ingen nu hoppar av vilket brukar vara rätt vanligt.

Vi ska även få träffa musikalettan, blir också spännande eftersom jag iallafall sett alla i dansklassen minst en gång även om jag inte vet vilka de är, men musikalarna har jag ingen aning om. Yeyyyy, väldigt spännande.

Så nu känner jag mig som ett barn på nytt. Ni vet när man skulle börja i ettan och man inte kunde sova natten innan
för det var så spännande. Så känner jag nu, jag sitter här och vet att jag borde sova, men jag kan inte.. Det är så lätt att man blir det där lilla barnet igen, det är mysigt på ett sätt.

Godnatt allihopa! Våga vara barn ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback